Cena zboží: 585,00 Kč
Milí zákazníci,
s velkou lítostí vám oznamujeme, že jsme se z důvodu časového vytížení a našich dalších pracovních závazků rozhodli přerušit pravidelný provoz ICHI SUSHI. Toto rozhodnutí nebylo snadné, protože jsme s Vámi zažili tři a půl nádherných let plných podpory a radosti z našeho sushi. ❤️
Co bude dál?
Do budoucna je pár možností:
1️) Najde se nový majitel – Pokud se najde někdo, kdo převezme celé naše s.r.o., může ICHI SUSHI pokračovat pod novým vedením.
2) Nárazové akce – Přemýšlíme o tom, že bychom v budoucnu mohli pořádat nárazové akce, například jako to vždy bylo na Silvestra nebo třeba jednou měsíčně, s objednávkami přijímanými pouze dopředu.
3) Prodej know-how – Uvažujeme o možnosti předat naše jedinečné know-how určitým restauracím, kde byste si mohli naše sushi objednávat a konzumovat stejně, jak jste zvyklí.
Pokud máte jakékoliv dotazy, nebo vás zajímá více informací o převzetí firmy či dalších možnostech, neváhejte nás kontaktovat.
Děkujeme vám za Vaši loajalitu a podporu, kterou jste nám během těchto let projevovali. Moc si toho vážíme a doufáme, že se s Vámi v budoucnu ještě uvidíme – třeba při jedné z našich speciálních akcí nebo v restauraci, která bude servírovat naše sushi!
středa - sobota od 16:00 - 20:00
Omlouváme se, ale momentálně nepřijímáme další objednávky.
Připravujeme pro Vás čerstvé sushi na objednání z kvalitních surovin a nemáme nic nachystané dopředu. PROTO je potřeba si vytvořit objednávku s dostatečným, nebo alespoň rozumným předstihem.
Nechodí to u nás jako v supermarketu, že si přijdete, sáhnete do lednice kde to leží několik dní a odcházíte. O tom, že takový produkt má k čerstvosti dost daleko se asi nemusíme vůbec bavit, nehledně na kvalitu použitých surovin.
Velice neradi odmítáme objednávky ve večerních hodinách, když už například od rána víme o tom, že na 18:00 máme několik objednávek na kterých i my musíme začít pracovat s předstihem. Obecně platí, že čím větší objednávka, tím více času nám zabere její příprava.
Poslední dobou se nám tu rozmáhá takový nešvar, že přijde zákazník osobně k nám na provozovnu v 17:55 a chce něco NAHNED. My mu odpovíme, že to není problém, ale bude čekat třeba půl hodiny nebo 40 minut, což se mu nelíbí a je překvapený, že bude čekat tak ,,DLOUHO”.
Dalším příkladem je, že si vytvoříte objednávku v 17:57 na dovoz v 18:00. Ideálně ještě 20km daleko. Toto jednoduše není možné zvládnout. Ostatně i proto jsme z eshopu odstranili možnost objednat si na takzvaný ASAP neboli co nejdříve to bude možné.
Já sám nejsem jiný a když na něco dostanu chuť, tak to chci hned. Je ovšem potřeba se zamyslet nad složitostí přípravy objednávaného jídla. Naše sushi není žádným tuctovým burgerem nebo pizzou, kde příprava zabere řádově pár minut.
Děláme naše maximum pro to, aby všichni zákazníci byli naprosto spokojení a měli ze sushi skvělý zážitek, tak jak to má být. Pochutnat si na čerstvém sushi s rodinou nebo přáteli.
Navíc málokdo jí sushi každý den a není to všední jídlo, proto si myslíme, že není až takový problém se domluvit na jeden, dva dny v týdnu kdy si na večer objednat sushi.
Vážíme si každého jednoho z Vás, protože bez Vás by to nešlo, ale apelujeme na Vás, prosím objednávejte si včas. Bude to lepší jak pro Vás, nikdo nebude zbytečně čekat, tak pro nás na organizaci práce. Ve finále na výše zmíněné příklady doplácí ti, kteří si objednají včas. Tak Vás prosím, buďte solidární k ostatním.